Certificering


Hieronder een stukje van het blog van Hans Waltman.

Ik was laatst op de Apisticus-Tag in Münster en bij een stand van het Landesverband Westfälischer und Lippischer Imker e.V. viel mijn oog op een foldertje dat als titel had: ‘Imkern mit System’. Van de ondertitel echter schrok ik me dood: Systemberatung & Zertifizierung. Oh nee, gaan we die kant op. Certificering heeft al zoveel kapot gemaakt in bijvoorbeeld zorg en onderwijs. Het zal toch niet waar zijn! Ik kon er slecht van in slaap komen.

Maar wat als de imkerij de schuld van de bijensterfte in haar schoenen geschoven krijgt? Lees hier meer….

One thought on “Certificering”

  1. Leuk Henk, dat je mijn column hebt doorgemaild. Dank.

    Met vriendelijke groet,

    Hans Waltman 06-24944668

    > Op 4 mrt. 2015 om 12:51 heeft Imker weetjes het volgende geschreven: > > >

Reacties zijn gesloten.