Verkocht!


Image00001aaaIk heb al drie jaar mijn huis te koop staan. De laatste maanden waren er een paar bezichtigingen geweest en dinsdag 8 december was het zover. Een telefoontje van de makelaar met de mededeling dat iemand zijn huis had verkocht en nu een bod op mijn woning deed. Na een paar telefoontjes over en weer werd de koop gesloten. Mijn vrouw en ik waren beduusd en hebben de hele dag niets meer gedaan. Nu dringt de werkelijkheid een beetje tot ons door en is er een hoop werk aan de winkel omdat wij gaan emigreren naar Spanje om daar letterlijk en figuurlijk van een beter klimaat te gaan genieten. 1 maart zal de overdracht van de woning plaats vinden. Ik heb gewikt en gewogen en ben tot de conclusie gekomen dat ik al mijn volken, kasten, honingslinger enz. zal verkopen en in Spanje opnieuw ga beginnen. Natuurlijk ga ik mijn ervaringen daar delen met jullie op deze website.

4 thoughts on “Verkocht!”

  1. Gefeliciteerd! Ik hoop dat je het daar naar je zin hebt. Hartelijke groet, Menno Noordervliet. Hilversum

  2. Beste Henk,
    Altijd weer een verrassing zo plots je huis verkopen. In ieder geval gefeliciteerd en succes met de afhandeling van alles.
    Groet,
    Tjip Buwalda

Reacties zijn gesloten.