Ik wens iedereen Prettige feestdagen en een BIJzonder fijn 2016


Alle bijenvolken en kasten zijn verkocht. Het wordt stil op de bijenstand. Voor het eerst in 25 jaar ga ik het nieuwe jaar in zonder bijen. Ik maak mij nu op voor een nieuw avontuur en zie daar erg naar uit. En natuurlijk ga ik jullie op de hoogte houden over het bijenhouden in Spanje en nieuwe inzichten die ik daar ongetwijfeld zal krijgen.
Begin maart vertrek ik.

Ik wens alle lezers van dit blog fijne kerstdagen en een gezond 2016 toe.

santa-animated3

3 thoughts on “Ik wens iedereen Prettige feestdagen en een BIJzonder fijn 2016”

  1. Ik wens je veel geluk Henk. Toevallig pas geleden nog in Spanje geweest en de bijen vlogen daar nog heerlijk rond. Voordeel is dat je vanwege het Spaanse weer nu dus bijna het hele jaar in de bijen kan werken. Lekkere Mispel (Nispero) honing! Houd ons op de hoogte van je nieuwe bijenstart. Benieuwd met welke kasten en soort bijen je daar gaat imkeren.

  2. Hallo Henk, Gefeliciteerd met je nieuwe stappen! heb altijd erg genoten van je berichten en wetenswaardigheden, hoop dus dat je die draad weer oppakt als je geinstalleerd bent in Spanje. Wij verbouwen sinds 2009 een huis in Spanje (Pyrineeen, bij Luzas) en inmiddeels veel ervaring met regelzaken…. we beginnen de weg te kennen. Je bent heel welkom om een keer (op doorreis ?) op de koffie te komen ! En als je vragen hebt of we je op een of andere manier op weg kunnen helpen met tips, aarzel niet te mailen/ bellen.

    Hartelijke groet, Frank Leenen Casa Ventura in Almunia de San Lorenzo

  3. Hallo Henk
    Ik wens je veel succes in Spanje, en ik hoop wel dat je door gaat met dit blog.
    Het is voor mij en vele anderen en goede bron van informatie, dus ga hier mee door.
    Groeten Carlo Leber

Reacties zijn gesloten.